vrijdag 6 juni 2008

Drift

Sensationeel schuiven cinematische schichten schoonheid sterwaarts
Een stijve (nek) wordt zo mijn deel

Maar aan rouwig sn(ik)ken
Neem ik vooralsnog geen part
Al wordt beeldend ogen prikken
Mij zo dadelijk tot smart

De prijs op al dit schoons
Drijft gauw de melk weg
Vervoering heeft een residu
De schuld legt een beleg

Kan ik dan niet
Mans genoeg zijn zonder
Suikerzoete verlokking
Tragedie, ach en zelfbeklag


Drijf, drijf de spot met me
Je lach doet me geen zeer
Ik sta, gekwetst en onbeholpen
Maar ik sta nog, met mijn eer
Looking like a true survivor
Feeling like a little kid

Degelijke uitleg remt aderlatingen niet
Degelijke uitleg remt aderlatingen niet
Dit is immers geen gewone wereld
Dit is allemaal maar film

Let this battle commence
One last time

Ben je de wil kwijt om te doen wat juist is?
Wil je daar blijven staan als een beeld?

Steiger, verstijf niet, steiger
Versteiger je, verser
Geslagen luipaarden grijnzen niet meer


Je bent niet (op) drift

Geen opmerkingen: